1. პროექტის სახელწოდება: იაკობ გოგებაშვილი
სწავლა-აღზრდის შესახებ
2. პროექტის მთავარი
იდეა: მოსწავლეთა ცოდნის
განმტკიცება იაკობ გოგებაშვილის
ბიოგრაფიასა და მოღვაწეობის
შესახებ.
3. პროექტის აქტუალობა:
პროექტი მნიშვნელოვანია ,რადგანაც ხელს უწყობს
მოსწავლეთა კვლევის უნარის ამაღლებს მათ მოტივაციას, მოსწავლეებს
უჩნდება ინტერესი მეტი იცოდნენ მის შემოქმედებასა და სწავლა-
აღზრდის შესახებ.
4. პროექტის
მიზანი: მოსწავლეებმა მეტი ცოდნა მიიღონ
იაკობ გოგებაშვილის ცხოვრებასა
და მოღვაწეობაზე. იმუშაონ
კონფერენციის მომზადებაზე შეეჩვიონ
აუდიტორის წინაშე გამოსვლას.
5.მოსწავლეთა
ასაკი: 10-12 წელი.
6. ვადების
ხანგრძლიობა: 15 დღე
7. მოსალოდნელი
შედეგები/ პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეები შეიძენენ კვლევის
უნარ- ჩვევებს, ისწავლიან ურთიერთ
თანამშრომლობას, ჯგუფურ მუშაობას, გამოუმუშავდებათ კომუნიკაციის უნარი,
გაიღრმავებენ ცოდნას იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედებასა და საქმიანობაზე
.
8. პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსები:
იაკობ გოგებაშვილის ტომეულები,
სასკოლო სახელმძღვანელოები, წერილები
გოგებაშვილისადმი, კომპიუტერი.
9. პროექტის
მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები)
სამუშაო ჯგუფის დაკომპლექტება. ჯგუფებში
გეგმის შემუშავება. ჯგუფის
წევრებს შორის მოვალეობის
განაწილება.
1-ლი ჯგუფი იაკობ გოგებაშვილის ბიოგრაფია.
მე-2 ჯგუფი იაკობ
გოგებაშვილი და დედა ენა.
მე-3 ჯგუფი იაკობ გოგებაშვილი და მისი სახელმძღვანელოები.
მე-4 ჯგუფი ინტერნეტის
საშუალებით მოიძიებს
გოგებაშვილის ცხოვრებასა და მოღვაწეობის ამსახველი
სურათების მომზადებას. ელექტრონულ პრეზენტაციას
გამოუმუშავებს. გამოუშვებს კედლის
გაზეთს.
პროექტის პრეზენტაცია მოხდება
კონფერენციის სახით. იაკობ
გოგებაშვილი სწავლა- აღზრდის
შესახებ.
პროექტის
შეფასება
ფასდება შემდეგი აქტივობები
|
1-5დაბალი
|
6-8საშუალო
|
8-10 მაღალი
|
თემის იდეის გაცნობა
მასალის შეგროვება დამუშავება
დამხმარე და ვიზუალური
საშუალების მოძებნა და გამოყენება
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს
თემის გაცნობიერებას საჭირო
მასალის მოძიებას.
|
უჭირს თემის და მიზნის გაცნობიერება მომზადებული მასალა
მწირია.
|
მოსწავლეს გაცნობიერებული აქვს
თემა, იდეა, მიზანი . მომზადებული მასალა
მდიდარი და მრავალფეროვანი.
|
აუდიტორიასთან კავშირი, კეთილგანწყობა
|
მოსწავლეებს უჭირს საკუთარი აზრის გადმოცემა, აუდიტორიასთან კავშირს
ვერ ამყარებს.
|
ნაწილობრივ ახერხებს კავშირის დამყარებას. დამაჯერებლობა აკლია საუბარს.
|
მოსწავლე კარგად ამყარებს აუდიტორიასთან კავშირს. მისი საუბარი დამაჯერებელია.
|
ანალიზისა და სინთეზის უნარის, საკუთარი პოზიციის დაცვა
|
ვერ ახერხებს ჩაერთოს მუშაობაში.
|
უჭირს დამოუკიდებლად გამოთქვას თავისი აზრი.
|
მოსწავლეს აქვს ანალიზისა და სინთეზის უნარი. მსჯელობს სათანადო არგუმენტების
მოხმარებით. თანმიმდევრობით აყალიბებს აზრს, იცავს საკუთარ პოზიციას.
|
საგანთან/საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართული ენა და ლიტერატურა.
პროექტის ხელმძღვანელი: დალი თავართქილაძე;
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: dalitavartqiladze123@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий