განმსაზღვრელი შეფასების სქემა
კრიტერიუმები/შკალა
|
ცუდი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
ბუნებრივი მოვლენების შეცნობა
|
ვერ არჩევს ბუნებრივ მოვლენებს.
|
ერევა ბუნებრივი მოვლენები.
ვერ ასახელებს მათ თვისებებს.
|
არჩევს ბუნებრივ მოვლენებს.
ნაწილობრივ ასახელებს მის
თვისებებს.
|
სეზონურად შეუძლია გამოიცნოს
ბუნებრივი მოვლენები და დაასახელოს მათი თვისებები.
|
ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
#
|
გვარი, სახელი
|
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
|
პატივს სცემს სხვის აზრს
|
ორგანიზებულობა
|
კონფლიქტურობა
|
წარადგენს ნამუშევარს
|
1.
|
+
|
ხედავს თავის როლს
|
მორცხვია
|
|||
2.
|
ცდილობს იყოს აქტიური
|
+
|
||||
3.
|
აგვარებს კონფლიქტს
|
აქტიურად
|
||||
4.
|
პასიურად
|
_
|
თავს არიდებს
|
|||
5.
|
||||||
6.
|
ვერ ახდენს ორგანიზებას
|
კონფლიქტურია
|
||||
7.
|
აქტიურად
|
_
|
ჯგუფში მუშაობის შეფასების რუბრიკა მასწავლებლისათვის
(დაკვირვებისა და
კომენტარებისათვის)
ჯგუფები
|
მოსწავლეები (სახელი, გვარი)
|
კომენტარები ჯგუფის მუშაობის პროცესში
|
I-ჯგუფი
|
||
II-ჯგუფი
|
||
III-ჯგუფი
|
||
IV-ჯგუფი
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий