შეფასების სქემები

განმსაზღვრელი შეფასების სქემა


კრიტერიუმები/შკალა
ცუდი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
ბუნებრივი მოვლენების შეცნობა
ვერ არჩევს ბუნებრივ მოვლენებს.
ერევა ბუნებრივი მოვლენები.
ვერ ასახელებს მათ თვისებებს.
არჩევს ბუნებრივ მოვლენებს.
ნაწილობრივ ასახელებს მის თვისებებს.
სეზონურად შეუძლია გამოიცნოს ბუნებრივი მოვლენები და დაასახელოს მათი თვისებები.


ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა


#
გვარი, სახელი
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
პატივს სცემს სხვის აზრს
ორგანიზებულობა
კონფლიქტურობა
წარადგენს ნამუშევარს
1.        
+
ხედავს თავის როლს
მორცხვია
2.        
ცდილობს იყოს აქტიური
+
3.        
აგვარებს კონფლიქტს
აქტიურად
4.        
პასიურად
_
თავს არიდებს
5.        
6.        
ვერ ახდენს ორგანიზებას
კონფლიქტურია
7.        
აქტიურად
_








ჯგუფში მუშაობის შეფასების რუბრიკა მასწავლებლისათვის
(დაკვირვებისა და კომენტარებისათვის)

ჯგუფები
მოსწავლეები (სახელი, გვარი)
კომენტარები ჯგუფის მუშაობის პროცესში
I-ჯგუფი

II-ჯგუფი

III-ჯგუფი
IV-ჯგუფი




Комментариев нет:

Отправить комментарий